sobota, 26 maja 2012

Piekielna Owca inspiruje w Dniu Matki

Na dzień matki zaplanowałam ogród w klatce pokazywany na blogu wcześniej . No ale jak tak bez kartki ? No więc dorobiłam karteczkę z magnesem . Ale nabrałam rozpędu wiec powstała tez ramka na blejtramie . Pomysł częściowo zgapiłam od Enczy , która mi kiedyś dała blejtram z moim synkiem. Uzyłam papierów ILS la mansion Rose i gałązek magnolii. Jak widzicie Ciągle je gdzieś pcham ale nie zużyłam nawet połowy !!!

Całość jest różowo pastelowa. Róż to dla mnei odkrycie tyle czasu się wzbraniałam i teraz jak już nastąpił przełom nie mogę się uwolnić od używania go wszędzie !!!

Wraz z Tą inspiracją cały dt Scrap Butiku składa  wszystkim Mamom najlepsze życzenia w dniu ich święta!







linki do sklepu:







Brak komentarzy:

Prześlij komentarz