niedziela, 14 lipca 2013

Niebieski na serca dnie Nowalinka i Olga

Mój błękit jest w wydaniu męskim :) Wybrałam formę obrazka, dzięki czemu mogłam dodać o wiele więcej szczegółów niż np. na niedużej kartce, lub w ciasnej ramce. Bazowałam na papierach Carta Bella z kolekcji "So Noted", bo zawsze gdy biorę je do ręki to urzekają mnie kolorami, delikatną fakturą i przede wszystkim wzorami.




Ja użyłam niebieskiego także z kolekcji So noted do wykonania kartek i pudełka.  Zrobiłam Kartę urodzinową bardzo niebieską i trochę mniej niebieski zestaw ślubny na bazach z Papierowej Galanterii. Papiery Carta bella mają niesamowitą fakturę płótna czy papieru czerpanego są bardzo grube, jednocześnie eleganckie i bardzo uniwersalne .





Nowalinka  do ramki użyła :

Papieru so noted Vintage green
Papieru so noted Jurnaling cards
Papieru so noted Musical scores
papieru so noted Dear Jane
Papieru so Noted tiny lace
Wykrojnik rose leaf
Gesso

Olga uzyła:
Zestawu so Noted
Papieru Carta bella Always You
Papieru Carta bella Dear Jane
Papieru Crata Bella Musical Scores
Papieru Carta Bella Script and Scribbles

Naklejek SEI
Ćwieka MME
Papieru SEI
Zawieszki Hobby House
Bazy Kartki Papierowa Galanteria
Bazy Pudełka Papierowa Galanteria

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz