środa, 30 marca 2016

Inspiracja Karoliny Czajkowskiej

Hej! Mam nadzieję, że Święta minęły Wam w spokoju i w fajnej rodzinnej atmosferze. Jednak wszystko, co dobre, szybko się kończy i trzeba wrócić do rzeczywistości ;) Ale u mnie to również oznacza, że można wrócić do cięcia papierków, na co nie miałam przez przygotowania czasu kompletnie, więc to całkiem fajny powrót ;)
Dzisiaj chciałabym Wam pokazać layout w klimacie vintage. Główną bohaterkę pracy wydaje mi się, że bardzo dobrze znacie, bo to nasza piękna i cudowna Ania Borowicz - nieoceniampookładce. Zdjęcie Ani idealnie pasowało mi do mojej wizji.
Praca powstała na bazie papieru Maestroz  jednej z najnowszych kolekcji Primy - Vintage Emporium. Papiery z tej kolekcji wykorzystałam również do stworzenia kompozycji pod zdjęciem. Jeśli lubicie vintagowe, kobiece klimaty w ciepłych odcieniach, to ta kolekcja jest zdecydowanie dla Was!
W pracy wykorzystałam również kryształki i brokatowe kwiatki z tej kolekcji, a oprócz tego kwiaty w pudełku Sweet Vintage. Bardzo polecam Wam te pudełkowe zestawy, nie dość, że kwiatków jest dużo, to jeszcze są też dość sporej wielkości i idealnie pasują do wszelkiego rodzaju layoutów, blejtramów, albumowych okładek, ale myślę, że i przy kartkach się sprawdzą. Po pomediowaniu całości i pochlapaniu splashami z 13 arts, stwierdziłam, że potrzebuję tytułu, a to była super okazja, by sięgnąć po jedną z najfajniejszych nowości od Primy, czyli po rub-onsy i folię. Ja wykorzystałam napis Beautiful  i miedzianą folię metaliczną z zestawu Intergalactic. Użycie tych produktów jest naprawdę dziecinnie proste, a możecie uzyskać na swoich pracach świetne foliowe dodatki i napisy dokładnie tam, gdzie sobie życzycie.
Mam nadzieję, że praca spodoba się zarówno Wam, jak i Ani!







 

3 komentarze: